bigunanneolucak DrElf sanki yumurtlama takibi yaparken özel mesajlaşma varken konuşmuştuk 🤗 senin bebeğin vardı emziriyordun hatta ikinciyi istiyoruz falan demiştin doğru mu yoksa yanlış mı hatırlıyorum 🤗
Dilan2912 DrElf hoş bir isim Gökçe ismini eşim istedi ikinci ismi de benim seçmemi istedi ve içime Gökçe Erva sindi önce Gökçe Ada istedim sonra Çanakkale’deki ilçenin adı dalga geçerler diye vazgeçtik
bigunanneolucak DrElf hafızam kuvvetlidir 🤗 yoo aslında aynı hala ama cok zaman geçti eylül ekim gibiydi :) hatta yurtdışında mı yaşıyordun sanki
DrElf bigunanneolucak ha yok Türkiye yim:) bi arkadaş vardı özelden konuştuğum takipleştiğimiz , hatta o ay yumurtlaması olmamıştı sonuna kadar test yapmıştık birlikte 😂 onunla karıştırdım sanırım
bigunanneolucak DrElf hayır canım henüz gebe kalamadım 🥴 işte en son aralıkta kimyasal oldu tekrar. Sonra pıhtılaşma cıktı falan filan derken hala gebe kalamadkm😕
bigunanneolucak DrElf ama senin kalmış olmana cok sevindim 🤗 yumurtlama testlerin hep koyu cıkıyordu falan filan hatırlıyorum bseyler 🤗
DrElf bigunanneolucak insallah kısa zamanda bebek haberini alırsın 🥰 eski mesajlara baktım da gebelik testine yorum yapmışım ben 🙈
DrElf bigunanneolucak Hadi bakalım insalalh 🤗 benım ovülasyon testi yaptığım ay olmadı saçma sapan yapmışım gerçi testi o ayrı 😂 sonraki ay kendiliğinden oldu 🥰 ovülasyon testi yapmadım . 21 haftalık oluyoruz pazartesi günü insallah 🧿
DrElf bigunanneolucak bu ovülasyon testi sana mi ait https://imgyukle.com/i/IyF6yA ekimde yaptıklarına yani