ge-14-10-18 Arkadaşlar isim yazılı yeni doğan seti sayfası önerecek olan var mı fiyat bilgisi verebilecek ? Birde mümkünse fotoğrafta atsanız
Ysm36 ge-14-10-18 Instagram da hediye hanem diye bir sayfa var tavsiye ederim bende oğluma Tulum yaptırdım sadece gayet ilgililer
Nur000 ge-14-10-18 https://imgyukle.com/i/Oxp83M bu takimi yaptirdim kumasida gayet kaliteli tavsiye ederim. 145 tl insta mesababykids
esratalha instagram larry design var 10 parça hastane çıkış seti 150 ye de var 200e de var bakın isterseniz minnoş desenler var 🌸
Mervee8167 ge-14-10-18 sennakış evi var instgramda 10lu set 200 TL di ben yaptırdım çok memnun kaldım 🌸
Ebreva ge-14-10-18 kızıma https://resimyukle.io/r/GUvnQsHGH1 bunu yaptırdım fiyatları çok uygun gerçekten instagramda happywayconcept de yaptırdım 😊
Miskokulum35 İnstagramda Akdenizo diye sayfa var isteğe göre yapılıyor ben sordum tulum şapka eldiven dikişli 120 TL bemce çok uygun sayfada çok güzel
Gizzso ge-14-10-18 instagramda bebeqon sayfasından aldım 180₺ fiyatı 
Hamileyim-mutluyum ge-14-10-18 https://resmim.net/i/XVKwn https://resmim.net/i/XV3v7 https://resmim.net/i/XVGOl Canım ben Zeynocanakış sayfasından yaptırdım tulum eldiven şapka 95 liraydı çok güzel oldu sayfada birsürü model var bak istersen
Btlerva ge-14-10-18 Damla dizayn sayfasından bu tulumu yaptırdım canım 50 TL gayet güzel geldi beğendim ben https://resimyukle.io/r/ik4yA7JzDA
Berrin91 Tugbakugu diye sayfadan yaptırdım 250 tl muslin ve anı kartları hediye gelmişti 10 parçadan oluşuyor
Melisss07 ge-14-10-18 kokostokalar çok güzel yapiyorlar bı tanıdığım yaptırmıştı şimdide ben sipariş verdim 10 lu hastane çıkışı , bornoz seti ve anne taç terlik bebek bandana ayakkabı Hastane çıkışı 220 bornoz seti 135 taç terlik seti 100 e geldi
Oozgn ge-14-10-18 https://resimyukle.io/r/mXiVKrY7BC bende Yüsra isminde Mira tasarım diye bir sayfaya bunu sipariş verdim 200 TL. Nohut battaniyeli battaniyesini hep kullanırım diye düşündüm o yüzden bunu sipariş ettim. Ama baskılı modellerde var daha uygun fiyatlı fakat onların battaniyeleri hoşuma gitmiyor