Mervee8167 Hamişler nefes darlığı yaşayan var mı sanki aldığım nefes yetmiyor gibi 🙄 Sürekli derin nefes alma ihtiyacı duyuyorum bebek için sorun yaratır mı acaba ?
Belinay01 Mervee8167 Benim ilk gebeliğim de olmuştu geceleri nefesim daralıyor yetmiyormuş gibi oluyordu bebek büyüdüğü için olabilir
zeyzey87 Mervee8167 ahh ahh o haftalarda nefes darlığı yaşadığımı sanıyodum,taki 37.haftalara gelene kadar🤢 telefonda bişey anlatırken sanki biri gırtlağıma çökmüş.gözünüzü korkutmayayım ama bunlar iyi günleriniz🤦🏼♀️
Mervee8167 Belinay01 nefes darlığı yaşamak bebek için bi zarar teşkil eder mi acaba oksijensiz kalıyorum sanki 🥺
Belinay01 Mervee8167 kaburgalarada çok baskı yapıyordu bende bebek için bir zararı olmamıştı bende gene de doktoruna sor bi istersen
Mervee8167 zeyzey87 rabbim kolaylık versin diyeyim 🙏🏼🙏🏼 İsyan etmek gibi olmasın ama cidden zor bazı süreçler yine buna şükür 🙏🏼🥺
zeyzey87 Mervee8167 tabiki içimizde bi can var elbette zorluğu olacak.Rabbim başka dert vermesin,hepimiz sağsalim kucağımıza alalım hepsi unutuluyo inanın🎈🎈