Susam1 o yel vurması bende oldu 8 yada 9 haftadaydim balkon yıkadım 15 20dk içinde eğil kalk yıka derken içeri girdim uzandım 3gun çektim ilk defa başıma geldi ama cidden doğruymuş o günde n beri balkona çıkmıyorum desem yeri hemen işimi halledip giriyorum üstüme biseyler giyiyorum