Meryem2021 benimde 34. Haftamda sancılarım vardı. Aslında daha öncede vardı ama nst bağlanmadığım için doktor görmemişti sancılarımı bende söylememiştim sancım olduğunu☺️ Sonra nst de sancım 80-90 larda olunca serum takıldı. Sonraki günler yine sancım devam ediyordu diye turuncu ilaç dediğiniz Progestan dan 37. haftaya bitimine kadar kullanmaya başladım. Kimisi ilacı bırakınca hemen doğum yapıyo kimisininkinin de doğumunu geciktiriyor. Bi de kimisi normal doğum şansını azaltıyor diyor. Ben 39+5 te normal doğum yaptım çok şükür🤲🏻 Rabbim sizlere de sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin inşAllah.🤲🏻