Sevda_ozkan1903 kendimi şöyle teselli ediyorum: yaşayacak ömrü varsa sen ne yaparsan yap Yaşar, yaşayacak ömrü yoksa sen istersen sabahtan akşama kadar yat, hiç hareket etme yine yaşamaz. Onlar melek, Allahım cömerttir. Kucağımızı da alırız sağlıkla inşallah 😍😍