Sakin ihmal etmeyin tansiyon çok önemli hatta en önemli nokta belkide ben yaşadığım için ben birinden duyunca çok etkileniyorum benim ilk hamileligimde malesef bu sebepten 30 haftalık bebeğimi kaybettim kalbi durdu buraya yazıyorum belki biri okurda başına gelirse daha dikkat eder diye amacım korku vermek değil sadece çok dikkatli olun takipte kalın kendinizi benim ilk önce elbette Rabbimden yaşayacağımız varmış yaşadım ama doktor ihmali oldu ne yazık ki sağlıklı şekilde kucagimiza alırız inşallah şuan 4 haftalık hamileyim tek duam sağlıkla doğması🤲🏻