Sevgiyuvasi Canım aslında önden gitmesi çok iyi gelişimi maşallah iyidir o zaman doktor zaten problem görse direk söyler diye düşünüyorum içini ferah tut bence sıkıntı etme . Gerçi biz anne adayları ister istemez stres yapıyoruz elde olmadan o ayrı 😄 . Ama gelişimi çok iyi benim okuduğuma göre 🤗🤗 hayırlısıyla yavrularımızı kucağımiza alırız inşallah 🙏 . Bende 32 haftalık boyu 40 cm kilosu da . 2.10 gram dedi doktor . Maşallah tosuncuk olacaklar heralde 😆