Aysgl-hall Merhaba anneler . Bu benim ilk gebeliğim 6. Haftalık olduktan sonra yoğun bi şekilde kanamam oldu hala oluyor . Regl şeklinde ve küçük parçacıklar da var çok korkuyorum düşük ilacı kullanıyorum ama etki etmiyor lütfen beni aydınlatın 😔
Beyzali Aysgl-hall Allah şifa versin bende 13haftadan beri kanama ile yatrym 15.haftya girdik Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Feyme Beyzali benimde 11 haftada başladı az kanama oldu doktor Protestan yazdı içtim dahada çoğaldı Protestani değiştirdim hap başka doktora gittim şuan kesildi kanamam hapimi kullaniyorum arada az lekelenme oluyor o kadar insallah gecer bi an önce :(
Aysgl-hall Elbet-birgun-kavusacagiz doktora gittim progestan verdi sabah akşam kese var dedi ama çok da iç açıcı konuşmadı maalesef 😞😞 sürekli araştırıyorum ama içim rahat etmiyor
Mucizem67890 Haftamdan aynı sorunu yaşadım doktor baktı normal olabilir dedi kahverengiydi leke proluton vuruldum 1 hafta sonrada kırmızı kanamam oldu. Tekrar gittik bi sıkıntı yok dedi ama iğne verdiler serum takıldı muhakkak gidin doktora
Tugcetatli Aysgl-hall korkma stres yapma kanaman normal degil parcaliysa ilaclar 2 gun icinde etki ederse sıkıntı olmaz ama devam ederse saglikli gebelik gecirmiyor olabilirsin bebek saglikli olmayabilir kotu dusunme her serde bin hayir vardir