Asyachngr eve canım benimde aynıydı 5. Haftamda başladı 7 ye kadar kanamam oldu pıhtı şeklinde günde 3 progestan ve 2 kere iğne oldum bol bol dinlen stres kesinlikle yapma kafanı dinle aklın sürekli onda olmasın ve beslenmene dikkat et şuan 10 . Haftamdayım çok şükür kanamam falan yok ama enfeksiyon çok fazla rabbim sağlıklı sıhatlı bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin