Ozgeszmn Arkadaşlar 20+2 günlüğüm kanamam oldu ama çok fazla degil çok az ve devamı gelmedi lavobaya gittiğimde farkettim . Sizce bebeğe bir şey olmuş mudur lütfen yardım edin . Dünden beride bebek hareketi hissetmiyor gibiydim.lütfen yardım edin 🥺
Dilek0809 Ozgeszmn hissetmemek normal olabilir bu haftada ama kanama normal değil kimse size bir şey diyemez hemen acile gidin
Gulbeyazk Ozgeszmn canım acile git benim de önceki gebeligimde o haftalarda olmuştu ve açılma olmuş dikiş atıldı inşallah seninki sebepsizdir
PerinU Ozgeszmn bende az önce oldu 11+4 doktoruma söyledim daha öncede oldugu için progestan içiyordum devam et bırakma ve yat dinlen dedi siz naptınız acile gittiniz mi?