Selinnn ben elele baby aldım allroad modeli istiyordum 4 ay oldu alalı o zaman stokta kalmamıştı quattro modelini aldım Ağustos’ta kullanmaya başlayacağım inşallah ama sürdük denedik tekerleğine kadar her parçası cıkıyor hafif sürmesi kolay sadece arabanız varsa bagajda biraz sıkıntı olabilir biz parçalarını çıkarıp koymayı düşünüyoruz aklınızda bulunsun bakın isterseniz ben o zaman 1.100 e almıştım şuan 1.350 tl olması lazım