Tkarabiber canım gebelikte su çok önemli olduğu için tutmanı önermem.. Birde gebelerde tansiyon sorunu oluyor Allah korusun tansiyonunuz düşebilir tabi yinede kendiniz bilirsiniz.. Zaten gebelikte oruçtan muafsınız daha sonra borç olarak tutabilirsiniz