GUL_GKKYA hanımlar geçen hafta test yaptım pozitif çıktı çok şükür ama bugün kanamam var neden olur acaba
Bsrmzn_avc GUL_GKKYA Hemen doktara git düşük tehliken olabilir hiç bekleme hemen iğne yaparlar tutunsun diye
Selinda GUL_GKKYA doktora göründünüz mü? Bir çok nedeni var. Allah göstermesin düşük tehlikesi olabilir, yerleşme kanaması olabilir. Kanın rengi ve yoğunluğu önemli
Mervemerve58 GUL_GKKYA hayirli olsun sağlıkla kucagnıza alırsınız inşallah bol sıvı alıp yatak istirahati önemli ama mutlaka bi doktorunuza görünün derim ekstra bide kan uyuşmazlığınz varmı acaba
Tuqceem Adet zamanına yakın günlerse ve kanama yoğun değilse yerleşme kanaması olabilir. Aksi takdirde yoğun kırmızı renkse tehlike arzedebilir, doktorla hemen görüşüp önlem almakta fayda var
Tuqceem Yatak istirahati çok önemli bu süreçte. Tabi en doğru bilgiyi doktorunuz verecektir. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız :)
Royem49 GUL_GKKYA canım ben de geçen ay geçirdim önce norml arttı beta değerim sonra birden düştü 1 hafta sürdü sevncim bir baktım kanamam başladı 🥺
Veraninannesi GUL_GKKYA 22 günlük mu evlisiniz acile veya yarın bi kadın doğum doktoruna görün 2 haftalik gebelik olsa kanaman olması iyi değil