Hamileliğimin başından bu yana buradayım şükür ki bana da nasip oldu doğum hikayemi yazmak 🙏 4 günlük olduk şükür 🙏 gelelim hikayemize 06.04.2021 de sabah karnıma giren ağrıyla uyandım 39+5 olmuştuk doktorum 41 e kadar bekleyebileceğimizi söylemişti karın ağrımdan sonra iç çamaşırımda ıslaklık hissettim suyum geldiğini anladım zaten lavobaya gidince salyamsı şeffaf akıntımı da görünce dedim aha da geliyor benim minik doktorumu aradım hastaneye çağırdı nst ye gir direk dedi ben kahvaltımı yaptım duşumu aldım sancı bekliyorum bi yandan da gittim hastaneye nst de bebeğimin kalp atışları düşmeye başladı doktorum gelip alttan muayene etti zaten 38 haftada çatı muayenesi olmuştum gayet uygun demişti doktorum suyumun bittiğiniz bebeğin boynunda kordon dolandığını söyledi acil sezeryan a hazırladılar beni ben ağlıyorum tabi bi taraftan hem sezeryan dan çok korkuyorum kendimi tamamen normale adapte etmişim hem bebeğimin sağlığından dolayı ebem o kadar iyiydi ki bana çok güzel destek oldu beni hazırladı hemen 10 dakika içinde alındım ameliyathaneye tabi çok korkup ağlıyorum o kadar güzel bi ekip di ki beni sakinleştirdiler anestezim yapıldı uyuştum hemen yatırdılar 2 dakika demeden bi ağlama sesi Allahım o ne kadar güzel bi ses yanağıma koydular hemen mis kokusunu çektim içime rabbim her isteyene nasip etsin 🙏 asla korkulacak birşey yokmuş önemli olan bebeğiniz ve sizin sağlığınız gerisini boşverin ❤️ Onu yanağınıza koyunca yeniden doğuyor insan 🥰 böyle geldi işte benim minik Kayra Sancarım 3200 doğduk 51 cm sormak istediğiniz birşey varsa cevaplarım ❤️❤️❤️❤️