Skrn42 ben oglumda Gülhaneye gittim memnundum dogumda da cok cok memnundum bu bebegimde de oraya gidiyorum muayeneleri normal asıır ilgi beklemiyorum zaten devlet hastanesi sonucta ama dogum için cok güzel bir yer sancı yeri dogumhanesi odaları tek kişilik