27+6 gebeyim. 16. Haftadan beri bebeğimin kol boyunda 4 gün gerilik var. Son kontrolümde 1 haftaya çıkmış bu gerilik. Bacak boyu günü ile uyumlu gidiyor. Ama bu kolda olan gerilik beni çok korkutuyor. Kaç gündür aklımdan çıkaramıyorum. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Kaç gündür stresten kendimi yedim 😔