Baharisilak19 Esmagcaeker Ben orda doğum yapacağım.Refakatçi olarak soruyorsanız eşiniz ve bir kişi daha kalabiliyor yanınızda.Ziyaretçi falan da kabul etmiyorlar zaten.
Esmagcaeker Baharisilak19 genel olarak soruyorum da Doğuma eşinizin girmesine izin verdiler mi fotoğraf çekmeye filan ?