Zilan47 zayıf olması kötü bi durum değil ki. İlk kızımda gelişim geriliği vardı doğuma yakın üç hafta oldu fark. Minik doğdu 2.375gram ama maşallah çok sağlıklı hiç hastalanmadık desek yeridir☺️ İkinciye hamileyim bu da şu anlık adete göre ultrasonda 1hafta geri çıkıyor. Sağlıklı olsunlar yeter ki. Hep bunu geçir içinden inşallah sağlıkla güzellikle kavuşun