Caglaengin o haftalarda biraz azalma oluyor, bende de olmuştu insan korkuyor ama yazılanlar gibi uyuyorlar sonra zaten belli bir rutine giriyor gece siz uykuya geçince hareketlenirler ayrıca yerleri daha var hissetmiyor da olabilirsiniz ben sağlık ocağına gidip kalp atışlarını dinlemiştim ebelerde küçük bi cihaz var hepsinde var mıdır bilmiyorum ama en kolay iç rahatlama yöntemim o olmuştu.