Emnmntmhmmt Tanemm canim benim 8. Haftada duydum üzulme sakin Allahim sana bagislasin duyarsin hayirlisi ile insallah 🙏
Tanemm Emnmntmhmmt amin 🙏🏼 inşallah hayırlısı ne ise o olsun .. allah hepimizin bebeklerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 💐🙏🏼
Hazal89 Tanemm canım hiç üzme kendini bizimki de 6. haftada duyulmadı 7 hatt bazen 8. haftada duyuluyor
aysql05 Tanemm ben 5 haftalıkken kontrole gittiğimde özellikle 7. Haftaya girmesini bekledik ve duydum şükürler olsun sen de duyarsın üzülme stres yapma bazen daha geç bile olabiliyor