esra556141 Minikmucizem27 detaylı ultrasonda sakatliktan cok bebeğin organlarina bakiliyo aldirmak amaclı değil tedavi ve takip amaclı düşünün ben 2li 3lu falan yaptırmadım aldirmam zaten diye ama detayli ultrason gerekli bence örnek olarak kuzenimin kalbi delik çıkmıştı dogduktan sonra takip edildi belli bi yasa gelene kadar kapanmasaydi ameliyat olucakti gerek kalmadi kapandi misal olarak boyle seyler icin yapiliyo ozelde biraz maliyetli sira bulabilirseniz devlettede yaptirabilirsiniz yorumda okudum doktorunuzun baska yerde yaptirmaniza izin vermedigini soylemissiniz doktorunuza soylemenize gerek yok yaptirmicam diyip kapatin konuyu yapan doktor sikinti olup olmadığını soyluyo zaten devlette sıra bulamaz ozeldede yaptiramicaksaniz olmazsa asla olmaz bise değil tabiki tercihinize kalmış
Minikmucizem27 esra556141 kendi doktoruma söylemeyip bende sizin dediğiniz gibi en azından başka hastanede yaptırmayı düşünüyorum. Özel ya da devlet artık hangisi olursa
Minikmucizem27 Alyaveannesi bu şekilde düşünmedim ve bilgim yoktu sizler sayesinde öğrendim sağolun. Kendi doktorum pek açıklama yapmadığı için bende bilgisizim maalesef
Lulemom Minikmucizem27 hayır sadece hayretler içerisindeyim. Ağzım açık okuyorum yazılanları. Siz başkası değilsiniz bunu riske atamazsınız. Ona olmadı ama bu size de olmicak anlamına gelmiyo. Bu down sendromu testi gibi bişi değil. Organlarına kalbine damarlarına beynine aklınıza gelemeyecek heryerne bakıyolar. Ve bi organında sorun varsa bunu öğrenmek zorundayız. Tabiki de üzülürüz kim üzülmez. Ama bebeğim ölü doğacağına biraz üzülmeyi sonra da bebeğime kavuşmayı tercih ederim. Sanki bakmayınca bi sorun çıkmicakmış sorunsuz doğacakmış gibi bişi bu. Öyle bi dünya yok. Sizin doğum şeklinize bile detaylı ultrasondan sonra karar veriliyo.
Minikmucizem27 Lulemom hayret edilecek birşey yok aslında sadece Bilgi almaya çalışıyorum ben burda ve herkes fikrini sunuyor. Kimse istemez bebeğinde ya da kendinde bir sorun çıksın. Yaptırmayacağım demiyorum bende ama doktorum Bilgi vermedi bu konuda ben deneyimli insanlardan Bilgi almaya çalışıyorum. Herşeyi her açıdan düşünüyorum. Tüm anneler gibi
Minikmucizem27 Merveee34 tamam canım çok teşekkür ederim çok sağol. Sıra çok olursa özele giderim bende mecbur napalım
Cicianne97 Minikmucizem27 Ay ne alakasi var sakat olsa aldırmamakla bebeginizin herhangi bir sorunu hastalik vs varsa bunu onceden ogrenebilmek ve anne karninda tedavi şansı varsa tedavi edebilmek icin yapilan birsey bu. Ki hamilelikte tedavisi olmasa bile doğumdan sonra sorun bilindigi icin direk mudahale edilebilir. Dogum oma gore bir hastanede planlanir benim bebegimin akcigerinde su toplanmasi cikti ve ameliyat oldum sant takildi tedavi edildi yani ve doğumumu yenidogoan yogun bakim olan bir hastanede yapmak zorundayım doktorum boyle istiyor. Yani mutlaka yaptirin
Minikmucizem27 Cicianne97 Allah yardımcınız olsun. İnşaAllah bende yaptıracağım herkesten okuduğum edindiğim bilgilere göre
Mrymonek Nur000 kesinlikle sadece bebek değil sizin sağlığınız içinde önemli ayrıntılı ultrason. Bence herşey bı yana o yaptırılmalı
gmzcvk Minikmucizem27 merhaba, detayli ultrason zamani yanlis hesaplamiyorsam zaten bebegi aldiramiyorsunuz.. bu dusunceyle ikili uclu test yaptirmamanizi anlarim ki ben de boyle dusundugum icin yaptirmadim ama detayli bunlar gibi degil ve detayliyi iyi ki de yaptirmisim cunku bebegimin iki bobreginde de genisleme vardi doguma yaklastikca azaldi yok oldu ama bunlari hep detaylida gorup de takibini sagladilar.. anne karninda mudahale edilemese bile belki de dogumdan hemen sonra cozulmesi gereken ve beklememesi gereken sorunlara mudahale edilebilir.. boyle dusunun 🙏🏻
Minikmucizem27 gmzcvk çok teşekkür ederim 🤲🏻 bu şekilde hiç düşünmedim açıkçası bilmiyordum da böyle durumlar olabileceğini.
Babybump İkili test baska, detaylı baska. Detaylı en önemlisi zaten içlerinde, bebeğin kalbi kalp kapakcıkları kan akısları damarları böbrekleri her seyi kontrol ediliyor esas onu yaptırmanız lazım.
Tugbayilmaz-_-53 Minikmucizem27 bende orada yaşıyorum. Pazartesi günü ayrıntılı ultrasona medipol hastanesine gideceğim. Önemli oldığunu düşünüyorum diğer testleri bizde yaptırmadık
Tugbayilmaz-_-53 Minikmucizem27 705 tl dediler. Perinatoloji uzmanı olmasını önemsedim birde kadın olsun derken oklar orayı işaret etti :)
Minikmucizem27 Adaaa34 yaptıracağım canım inşaAllah sağol 🙏🏻 benimde plesantam asagıda doktorum bunu 2 aydın söylüyor maalesef bana