Duygu1122 Merhaba kızlar 24 haftalığız ananas yemek zararlı diye duydum kulaktan dolma tabi bir bilgim yok doğru mu bilen var mı doktora sorma fırsatım olmadı henüz
Hafise Duygu1122 posttaki meyvenin ismini kaldırır mısınız . Ananas önerilmiyor açılma yaptıgı için gene de bir dilim yiyin bişe olmaz
Mrv24 Duygu1122 ben aşırı olmamak şartıyla o haftalar da yemiştim sıkıntım olmadı şükür. Doktorunuza sorun yine de içiniz rahat etmiyorsa