Umudumsuun benim ikinci gebeliğim yine Atilla beye gidiyorum , mesaja çok hızlı dönüyor hatta arayarak dönüyor genelde. İlgisi hekimliği çok iyi. Tersliği de kırıcı ve sürekli değil dinlemeyince mesela ailenden biri gibi kızıyor bana çok samimi geliyor bu tavrı hasta özel hastane ilişkisi kurmuyor doğal 🙏