GizMeh Kızlar merhaba ben 6+2 deyim şuan ve dünden beri tat alamıyorum yediklerimden içtiklerimden bu normal midir ? Çok su içmek istiyorum ama su dan midem bulandı. Sabah çay içtim çay saman gibiydi neden böyle oluyor. Sizde de böyle oldu mu hiç
Kubra3525 GizMeh evet çayı bitiremezdm o kadar tadsız ve kötü gelirdiki çoğu şeyin tadını alamıyordum resmen bide yedikten sonra bogazımda hep bişey varmış gibi olurdu
16Hatice GizMeh ilk aylar Demir tadı geliyordu ağzıma 36. Haftadayım şimdi de ekşimsi bi tat var. Doğuma kadar bitmeyecek galiba bu durum 🙄🥺
HavvaMerve GizMeh Maaalesef normal canım benim de oluyordu yediklerim saman gibi gelirdi hatta ağzımın demir kaplı derdim 🤦🏻♀️ Çok sinir bozucu bir durum haftalar ilerledikçe düzeliyor biraz sabret canım ☺️
Kubra3525 GizMeh benim 16 da geçti canım ama sonrada başka problemler başlıyor😂 şuan 30 haftalıgım aşırı mide yanması çikolata yiyorum yedigime bin pişman oluyorum yanmadan🙄
GizMeh Papatya-34 yok yok böyle arkadaşların dediği gibi demirimsi bi tat var. Koku kaybın falan yok sadece yediklerim saman gibi. Ben çay aşığı biriyimdir çaydan soğdum 2 gündür 🤦🏻♀️
ozlemak42 GizMeh normal zamanda degiliz o yuzden normal diyip gecemem çünkü pandemi zamanindayiz hamilelikten olmaya bilir covit testi yaptir canım emin olmak için
HavvaMerve HavvaMerve Su içemiyordum çok kötü günlerdi oturup ağlardım sürekli ne zaman geçecek diye 🤦🏻♀️
GizMeh HavvaMerve ben de şimdi ağlıcam kendimi zor tutuyorum çünkü çay içmek istiyoum ama tadı yok çayın ya 😂
GizMeh HavvaMerve böyle aç kalırım ama ben sanırım yiyemiycem eskisi gibi nasıl olcak bilmiyorum. Allahtan mide bulantım olmadı hiç
HavvaMerve GizMeh Ben aşırı kusuyordum 😐 Şimdi de farklı şeyler gece uyuyamıyorum midem yanıyor bacaklarım uyuşuyor kaslarım agrıyor 🤦🏻♀️