Dereyee Herkese merhabalar 🌸 doğum sonrası korse kullanmayı düşünen ya da kullanan var mı aramızda ?? bir işe yarayıp yaramadığını merak ediyorum ya da ne kadar gerekli ??
Nimetmtn Dereyee annem hep çarşaf veya bez bağlamış etrafımda ki çoğu kişide öyle söyledi bende evde onu takıcam dışarıda korse takmayı düşünüyorum
Merveee34 Dereyee ben hep 3 sezeryan da da ince bir kumaşı kesip belime göre bağladım zaman geçtikçe sıkıslastırdım .sıfır göbek hepsinde 🌸bunda da yine aynı şekil yapmayı düşünüyorum Allah izin verirse 🤲🏻
Mom092 Dereyee owli dogum sonrasi korse kullaniyorum sezaryen doğum yaptım 3 hafta sonra kullanmaya başladım toparliyor korse sarkık kalmıyor
Prenseslerannesi34 Nimetmtn komsumda şal bagla diyor bana şal da olur mu ki korseler de aşırı pahalı ya şu kopçeliler falan
Merveee34 Dereyee olsun canım zayıfta olsan doğum sonrası sarkmalar çok görülür önlem almak lazım . Benim arkadaşım 40 kg ile hamile kaldı 55 ile doğum yaptı zayıfım diye sarmadı göbeğini gerçekten inanılmaz derece de sarktı aynaya bakamıyorum diyor 😞
Blablabla Mom092 bedeni nasıl aldınız normalde giydiğiniz beden mi Doğuma girerken olan beden mi hamilelik öncesi mi yoksa ara bi şey mi
Nimetmtn Prenseslerannesi34 büyük bir şal olur diye düşünüyorum açıkcası bende nasıl bağlanacağını bilmiyorum artık doğumdan sonra görücem annem yapar büyük ihtimalle
Nimetmtn Prenseslerannesi34 ben korse de alıcam ama canım dışarı çıkınca diğerleri kaba durur çok belli eder kendini
Prenseslerannesi34 Nimetmtn tabiki öyle düşünemiyorum belde şal üstüne pantolon 😁😁🙈 ne alsam karar veremiyorum medikalden al diyorlar vs bir sürü çeşit var külot gibi olanlar var bele kadar ne alsam bilemedim su kopçeliler sezeryana olmaz gibime geliyor birde yazın onla kavrulurum