Serapozbekk Kızlar merhaba bir kızım var adı sude Naz . Şimdi 2. Kızıma hamileyim isim konusunda kararsızım. Nil ismini çok beğeniyorum sizce Nil ismine uyumlu 2. İsim ne olur ?
Serapozbekk Buketttttt lina alin bu tarz isimleri beğenmiyorum canım ya ve herkes bu isimleri koyuyor
Buketttttt Happy121 🤗 bnm kiizn adı da Lina smdi kızım olck galiba İdil olcak büyük kızım da Hira oğlum egemen 🤣🤣🤣🤣
Happy121 Buketttttt hay maşallah darısı bize inşallah 🙏🙏🧿🧿🧿🧿🧿 mila sizinkilerede uygun olur aslında 🙏😍
Happy121 Serapozbekk hem öneri istiyorsunuz hemde önerdiğimiz isimlere hoş degil diyorsunuz ona takıldım😂 en azından hoş diyebilirsiniz 😂😂
Serapozbekk gokhande evet ikisi de uyumlu Nil ile 🥰 en yakın arkadaşımın adı Eda onun kızının adı da ada