Cnnhls Kızlar sezeryan olucam doğum çantasına sabahlikla elbise mi koyuyum yoksa pijamada lazım olur mu ikisinide mi koysam sezeryan doğum için sizce 🤰
Enesefe Cnnhls bebde sezeryab olacağım canım ben hem uzun gecelik hemde alt üst pijama koydum birde tek alt koydum canım çünkü kanama falan olursa çok diye uZun geceligide dogum dan gelir gelmez kolay giynek için sunta olacağı için
Aaaboz Cnnhls koyabildiğin kadar gecelik koy ben 1 gecelik 2 takım pijama koydum pişman oldum keske hepsi gecelik olsaydı diye. Gecelik çok rahat oluyor sürekli lavaboya gidiyorsun dikişlerin acıyor pijamayı indirip kaldırırken
Edos Ben elbise olarak almadim pijama takımı aldim o sekilde rahat edecegimi düşünüyorum sizde rahat edeceğiniz sekilde koyun bence.