Gta_35 merhaba gerçekten ilk gebelik için yıkıcı bir durum. Bende 26 haftalık oğlumu kaybettim. Allah sabır şifalar versin. Bir sonraki gebeliğin 12. Haftasında rahim ağzını dikecekler. Dikkat edeceksiniz ayakta kalmyacaksınız. Allah ın izniyle birşey olmuyor. Ben 2. Gebeliğimi 37. Haftada doğurdum. serkülaj atılmıştı.
İhmal mi bilemiyorum. Bazı doktorlar bakıyor rahim ağzına bazıları bakmıyor. O bakmayıncada sizin hiçbir şeyden haberiniz olmuyor. Etrafınızdada yoksa , görmediyseniz malesef düşükle erken doğumla sonuçlanıyor. Daha tecrübeli güvenilir bir doktor tercih edin.
birde rahim ağzı yetmezliği varsa doktor baktığında normal olsa bile daha sonra bebek büyüdüğünde rahim hızla açılıp doğum başlayabiliyor. Yani biraz nasip biraz kader.