Muallimannee bende buharaya gidiyordum ikiz olunca riske atmak istemedim daha güvenilir devlet hemde şehir hastanesi cok güzel o yüzden oraya geçtim. Kuzenim stajyer ebe şuan orada oda ebelerin çok iyi olduğunu dr Esra dışında hepsinin çok ilgili iyi olduğunu söyledi. Ben Ayşenur, sibel, sümeyra ve selvihanı deneyimledim😁 hem iyi doktoru bulmak istedim hemde randevu cok zor bulunuyor mhrsyi ne zaman açsam saat 3 çıkıyor sadece. Bunlardan sibel hanımı sevdim. Aysenur hanımda bilgili ama biraz sert😁 kuzenim ebru ve selvihanı ilgili dedi. Ebru hanıma randevu aldım ona gideceğim. Onunla sibel hanım arasında tercih yapacagım artık. Zaten 33 hafta oldum karar vermem lazım artık☺️😁