Herkese hayirli aksamlar.hamileligimin 8.haftasindan itibaren safra agrisi sıkıntısı cekiyorum şuan 14 haftalik gebeyim ve safra agrisi dayanilmaz hale geldi.yediklerime dikkat ederek safra agrimin olmamasi icin çabaliyorum ama ameliyatida dusunmedim degil.arastirdim hamileyken safra ameliyati yapiliyormus ama bebegime birsey olmasindan korkuyorum icinizde hamile olup safra ameliyati olan varmi?? Simdiden tesekkur ederim hepinize🌷