LoriN2121 Sukufe bende genesis Seval Sarıaslan a gidiyorum memnunun Doğum ücreti 2300 indirimli 1800 denk geliyo normal Doğum için ilk gebeliğim de orda Doğum yaptıgım İçin memnunum 🌸
kuzuummm LoriN2121 ben genesiste Fatma hanıma gidiyorum çok yoğun Seval hanım nasıl güzel ilgileniyor mu doğumda kendi giriyor mu canım
LoriN2121 kuzuummm ben her gittiğimde memnun kalıyorum mesai saati içinde kendileri giriyor mesai saati dışında kim nöbetçiyse o ben ilk gebelik Pınar hoca yaptı şanslıydım sabah oldu o yüzden doktorum girmişti buda öyle olur inşallah😊
Helinhelin Sukufe bağlar hastanesinden memnun kaldınız mı benim doktorum da orda veyis hoca. Doktorum dan memnunum ama doğum nasıl olur bilmiyorum 🤷♂️
Helinhelin Sukufe odalara bakmadım henüz. kalabalık hastane diye aklımda hijyen olur mu diye soru işaretleri kalmıştı.
Leylaumut Kızlar gebelik sürecinde kullanıp tavsiye edebileceginiz bir güneş kremi var mı 27. Haftamdayım yüzüm lekeleniyor gibi 😔 Hulya0621