Merhaba arkadaşlar dünde yazmıştım bana doktorum beta düzenli olarak artmamış dedi kese geçen hafta 3.8 cm di bu hafta 5.4 cm yeterince büyümemiş hemen kürtaj dedi başka doktora gittim orası bana kese 7.4 şuan olumlu yada olumsuz birşey demek için erken 5 haftalık 2 hafta bekleyelim dedi durum değişebilir mi ilk doktor imkansız kendiliğinden düşer zaten dedi