Merhabalar ben 2 gün önce doktora gittim kan değerim hamile olduğumu gosterdı doktor ultrasyona attı gebelik kesesi 3 cm görünür dedi ama tekrardan gelip kanına bakıcaz dedi tutar mı tutmaz mı dedi korkuyorum ne demek istedi bana yardımcı olabilirmisiniz