Arkadaslar 7. Haftadayım normal olarak günde 3-4 kere kusuyorum salı günü doktor kontrolum var o gün ilaç yazdırıcam ama dayanacak halim halmadı.kusmalarımdan dolayı karnıma kramplarda giriyor salı günü bebeği ve kalp atışını görücektik sizde kadın doğum aciline gideyimmi usg çektirmeye? Yoksa salıyı mı bekliyim? Karnım şiddetli bir şekilde ağrıyor.