Yasinimm Ayy rabbim düşmanımin başına vermesin bir gece öyle ağrıdı ki gram uyku uyuyamadim edilmiş sarımsak iyi gelmişti bana sonra doktora gittim röntgen ve 20 lik dış cekimi istedi kadın doğumdan onay almistim bir daha agrimadi şükür antibiyotik ve ağrı kesici kullandim geçti inşallah bir daha ağrımaz karanfil yağı da iyi geliyor diyolar onu da almistim ama çok kullanamadim