Tubiko52 Bugun şeker yüklemesi yaptırdım şekerim yüksek çıktı doktor alet yazdı bir hafta ölç gel dedi bugünden beri ölçüyoruz açlık 60 küsür toklul 70 küsür çıkıyor başına böyle gelen var mı ? Alet bozuk olabilir mi
mlkkk Tubiko52 muhtemelen bozuktur canım eşinde denesin. Bide sağlık ocağında baktır şekerine peşinden kendi cihazınla bakıp karşılaştır