iko58 Arkadaşlar bebek doğduğunda hastaneden çıkmadan mı yoksa aradan belli bir süre geçtikten sonra mı sünnet ettirmek daha sağlıklı ve mantıklı?
Merveozcelikcckl iko58 canım bir kaç kişi 1. Ayını doldurduktan sonra demişti bende öyle düşünüyordum fakat eşim karşı çıkıyor sünnet düğünü yapacağım diye yine yaparsın dedim ama gönlü yok😁
Zhrnc iko58 canım sünnet yaparsan göbeğiyle hemen hemen aynı sürede iyileşiyormus Yengem ilk kontrolünde kestirdi çok rahat iyileşti 10 yaşına fln gelince sünnet düğününü yapacaklar
sydv iko58 bunu Nihat Hatipoğluna sormuşlardı ramazanda dini açıdan tabi 7 gün 7 hafta 7 ay 7 yaş demişti boyu kilosu uygun olursa 7 ay da düşünüyorduk biz de ama oturmaya başlıcak eller hiç durmıcak ne kadar küçük o kadar iyi sonra hissetcek aklı ercek öyle olmasın oldu da bitti maşallah yapalım 😀😀
Aaaboz iko58 bende hastaneden çıkmadan yaptırayım diye düşünüyordum ancak sezeryan doğumda ilk günlerde süt gelmiyor bebek ememiyor çok zorlu geçiyor. Ben hastanede vazgeçtim sütüm gelmedi çok uğraştık emzirmeye emmeyen çocuk sarılık oluyor genelde o süreçte sünnet çocuğu hepten yıpratır diye toparlamasını bekledim. Şuan bir haftalık anca emmesi düzene girdi 20 gündn sonra düşünüyorum
HalimeElifYilmazKurt İlk 20 gün ağrı hissetmezmiş bebek bir haftalıkken falan yapıyorlar ben kıyamadım oğlum 4 yaşına az bi süre kala yaptırdım ama canımdan can gitti çok çok zordu bezli ve yeni doğanken hemencecik iyileşiyor ikincisini hemen yaptırxam
iko58 Merveozcelikcckl HalimeElifYilmazKurt Benim doğuma 10 gün var. Sezeryan olucaz 2 gün hastanedeyiz. O arada hazır hastanedeyken yaptırıp çıksak diye düşünüyorum ama çok minicik olucak diye de kıyamıyorum. Kararsızım 🤗
Merrcimek Ben de hemen yaptırmak istiyorum çünkü iyileşmesi çabuk oluyor ama ana yüreği şimdiden gönlüm el vermiyor canının acımasına ☹️
deletedmom31 iko58 7 günlükken yapılması Peygamber Efendimizinde sünnetidir. Torunlarının sünneti bu şekilde yapılmıştır.
Zeykem iko58 3 aylıkken yaptırmayı dusunuyorum canım bebısken bende kıyamam 3 aylık gene bıraz buyuk🤣
Barnymoloztas iko58 belli bir aradan sonra mesela 3 ay gibi.esim yapiyor o oyle oneriyor ordan biliyorum
Susamtanesiii Bizde kardesimin sunntini 2.5 aylikken yaptirdik cokta iyi yaptik narkoz vs almadan sadece o bolgeyi uyusturdular hemencecikte iyilesti suan 1.5 yasinda 😇 5 aylik hamileyim bende o zamanda yaptiricam buyudugunde de yine sunnet dugunu yaptirmayi dusunuyoruz😇
Seqnem Doktor Furkan Kayabaşoğluna sorduk. 40 gün ile 4 ay arası dedi. Kuzenim ona istinaden 3.ay yaptırdı. Merhem bile sürmedi çok rahat etti.