10 haftalik hamileyim ve özellikle 3 4 gündür inanılmaz kramplarim oluyor kalcama ağrı saplaniyor . Otururken ya da ayağa kalktıgımda sol kalcama ağrı giriyo yürümek zor oluyor. Ama genelde akşam vakti daha çok oluyor. Bi iki gün yorulmuştum ondan mi bilmiyorum. Doktoruma daha gidemedim haftaya randevu aldim ama bu durumu yasayan var mı normal mı acaba.