Elcnbykckr yok hayır öyle düşünmeyin değerin kaç olduğu önemli değil, önemli olan 2 gün sonra 2′ye katlaması. Benim de ilk değerim 16′ydı ikincisi 38′di, doktor bir şey demedi ama sağlık ocağındaki ebe güzel artmış dedi, bana da bu değer düşük geldiği halde. Siz dün tahlil verdiğiniz yerde yarın tekrar verin, inşallah değeriniz düzenli şekilde artmış olur.