Zeynphggg kuzum hiç belli olmuyo çünkü benim ilk kızımda hamileligimi adete 6 gün kala öğrendim oda şöyle oldu test yaptım ilk yarım saatte yakın hiç bisey yoktu sonra çöpe attım kahvaltı iş derken saat baya geçti nette gezen işte pozitif lik saatler sonra cikiyo falan diye yazmışlar bende çöpten çıkardım ki böle bariz belli olan Bi çizgi var iki gün sonra test verdim betam o kadar düşük çıktık doktor çok az yükselmiş olmayabilir dedi bende tamam hamileyim dedim tabi bilmiyoruz net bu kadar yaygın değil dış gebelik kimyasal mol bilmiyorum öle relax dim ki hiç sorun yapmadım vallaa haftası haftasına herşey le normal ilerledi şimdi yine hamileyim bu dada 5 gün kala ilk dakikada pozitif ligi gördüm iki üç test yaptım kan verdim beta 20 ile öğrendim 3 gün sonra 144 olmuş pazartesi günü gidicem sata göre 5+2 oluyo kese gorucem inşallah..