Zeynep007 Betuledem evet bende maksimum 10 12 kg alsam yeter fazlasını nasıl taşırım bilmiyorum uzun boylu hanımlara çok özeniyorum bende 🤭☺️ Sağlıkla geçiririz inşallah
Glsmmm88 Zeynep007 Zeynep007 155 boyum hiçte sıkıntı olmadı hatta normal doğum yaptım ve ikinciye hamileyim
Ayten25- Zeynep007 bende 59 kaldım 63 le yola devam birşey olmaz veririz sonra sağlıklı olsunlar tekki 😊🙏🏼
Zeynep007 Emeltt ay …sezaryen doğum beni çok korkutuyor nedense 😥😥😥 acayip önyargılarım var sebebini bilmiyorum lütfen lütfen olmasın ..
Emeltt Zeynep007 korkmayın dogmdan snra ılk 4 5 gn skntı 15 gunde gecıyor ztn korse kesın takın eve cıkar cıkmaz acısını kesıyor
gamzemom Zeynep007 korkma benimde belim incecikti allaha sükür ic karnim genis cikti minicik karnim oldu ☺️
gamzemom Melikenur55 ne olursa olsun karnindaki cocuga odaklan sen bosver kiloyu sadece saglik acisindan dikkat et yeter 12-16 kiloya kadar alabilirsin cok normal olmasi gereken zaten ☺️