Eşim ailesine o kadar düşkün ki bizim bir aile olduğumuzu anlamıyor birlik oturuyoruz diye de herşeyimizi bir yapmak zorunda değiliz evimiz var ama kirada kredisini ödüyor eşim ama ben ayrı ev istediğimi kaç kere dile getirdim ama o kadar zorluk çekemem ben diyor ama babası bir araba almak istedi hemen kredi çekti ve eşimin parasında gözü var kayınbabamın şu kadar alıyor hesabımızı yapıyor bizden çok para alıyor diyor ama hiç birşeyi hesaplamıyor kredi borcunu ödüyor interneti telefon faturasını ödüyor ve ayreten krediye borcu oluyor her seferinde ama bunları hesaplamıyor eşimde mal gibi kredi çekti babasına ama bana gelince paraları Yok bir ben ayrı ev istiyorum diye borca giremem diyordu babasına giriyor ailesi de SSK da Doğum yapacaksın diye tutturdu paramız Yok diyorlar paranız yoksa arabada almayın dimi ne olur yardım edin akıl verin bana iyice psikolojim bozuldu 😭