Benim ilk doğum doktorum 20 den sonra gelebilir gelmezse 3 mayısta alırız dedi 3 Mayıs 38. Haftam oluyor bebek iri dedi suanda 35 e yeni başlıyoruz 3.040 gr 49 cm boyu
yalnız bacağıma çok baskı yapıyor hiç haraket ettiremiyorum sinire denk gelmiş zorlama is yapma yat bu sefer fıtık olur dedi gelmezse 3 üne kadar direk sezeryana gitmeknormal mı sizce ? Kafam çok karısık