İyi akşamlar gebelik şekerim var sürekli diyet yapıp kontural altına aldımm ama geçen hafta endokrin doktorunda konturolüm vardı biraz çıkmış insülin başlamak istemedi bebek gelişimi iyiyse bebeğin alınması gerektiğini 36 haftada dedi kadın doğum doktorumla görüştük tmm gelişimi iyi alalım dedi eve geldikten sonra bebeyim hareket ediyor ama az ediyordu gergin ntsye bağlayalım gebelik şekeri var riske atmayalım dedi herneyse nts iyi çıktı daha sonra yemekten önce şekeri ölçüyorummm 85 yemekten sonra 83 çıkıyor ayyy ben kafayı yiyecegimmm. Allah rızası için ne oluyor normal deyil galiba bana yardımcı olun lütfennn