AnneBebek0 zeynpdemiiir Ben Phillips Avent plastik aldim. Hafif olur agirlik olmaz cantamda diye düsündüm.😊
snmsvrnzdmr Sehera1 Başlıklarını ayına göre şimdiden hepsini al canım, aldığım bir kaç duyuma göre Philips biberon üretmeyecek başlıkları bulamazsınız üzerine ydı tabi bu hastalıktan dolayı gelmiyorda ondan öyle denmiş olabilir.
Hemsireanne1 zeynpdemiiir phılıps avent Pp aldım bir tane büyük birde küçük tommee tippe aldım oda pp cam olanlar çok ağır geldi bana düşer kırılır uğraşamam dedim 😂
zeynpdemiiir Hemsireanne1 aventin setleri var o şekilde almayı düşünüyorum bende ama cam ve plastik konusunda hala kararsızım 🤣
Hemsireanne1 zeynpdemiiir ben uygun buldukça aldım indirimdeydi phılıps avent 44 TL’ye aldım tommeede indirimden aldım o yüzden set almadım 😅 çantada falan taşıması daha kolay olur pp bence bebekle yalnız uğraşırken düştü etti kırıldı derdi olmaz ama tabi tercih meselesi ☺️
Tuubaa123 zeynpdemiiir biz avent ve lansinoh aldık kızımız lansinohu sevdi diğerini kabul etmedi onunla devam ediyoruz
HavvaMerve zeynpdemiiir İlk kızım kolikti ve Dr.browns’un gaz için olan biberonu almıştım şimdi de açıkçası onu almayı düşünüyorum ilk kızım da çok işe yaramıştı ☺️
gulin-35 zeynpdemiiir bıberon almadım kasık bıberonlardan almayıntercıh ettım meme reddı yapar dıye kokuyorum