Gmzatgl Kızlar 33+4 haftalık hamileyim az önce kaynanama üst kata yorgan kaldırdım çıkardım çıkardıktan sonra belim kasıklarım çok ağrımaya başladı ve alttan ağrım var bişey olurmu acaba 😒😒😢
Mom726272 Gmzatgl neden böyle Bi riske girdiniz ki ilk aylarını olsa hamile olduğunu unutmuştur dicem de inşallah bişey olmaz yatın dinlenin aksi bi durumla karşılaşırsanız acile gidin
Hsbsk Gmzatgl 15 haftalık hamileyim en ufak biseyde kasıklarim agriyor. Doktorum dinlenince gecen ağrıdan korkma diyor hep. Ayaklarını havaya kaldırıp yat hic kalkmadan. Olmaz bisey ama dikkat et.
Busehnm Gmzatgl neden yaptınız kii böyle bir seyi son zamanlar hamileliğin ilk baslari gibi riskli her sey 😑 insllah bir sey olmamıştır içinizi ferah tutun dinlenin biraz
HTugcee Gmzatgl keşke onlar gelip alsaymış 😞 bence de dinlenin hiç kalkmamaya çalışın, inşallah geçer sizde güzel bir nefes alırsınız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻