Herkese selam. Bugün 17+3 günlük hamileyim. Öğle vakti kasık ağrım oldu biraz sonra tuvalete gittim ve afedersiniz çamaşırım göl gibi olmuştu. Suyum sızıyor sandım hemen doktora gittim.
Doktor her şey normal dedi normal akıntıntıdır ve birden gelmiştir dedi. Eve geldim yine aynı ıslanmıştı çamaşırım ağrılarım da var ara ara. Doktora güvenmekten başka elimden bir şey gelmiyor. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda ?