Cansuyrm35 Merhaba güzel anneler ☺️ Bugaboo cameleon 3 bebek arabası aldık. İçine bir de cybex ya da maxi cosi puset almak istiyorum. İkisinden birini kullanan var mı? Hangisini tavsiye edersiniz?
Tuuba1 Cansuyrm35 merhaba bende cybex priam serisi ve puseti var tam yatışlı pozisyonu olan çok çok memnunum. Tavsiye ederim ❤️
vogue Bende araştırıyorum yorumları bekleyeyim :) birde bugoboo yüksekliği nasıl , bende stokke, bugoboo ve mima arasındayım karar veremedim
Cansuyrm35 vogue ben bugaboo’yu çok beğendim çok beğenerek aldım. Çok yüksek değil ama çok alçak da değil. Daha kullanmadım ama memnun kalırsınız diye düşünüyorum. Tek dezavantajı çok yer kaplıyor ufak bir araba değil.
Sedakbyk vogue stokke yuksek bir araba kullanimi rahat,bugaboo cameleon biraz daha alcak surus olarak rahattir 💐
yaseminnnk vogue ben mima xari aldım puset olarak da cybex cloud z i size Allah hayırlısıyla kullanmayı nasip etsin biraz ağır mima ama çok şık ve kullanışlı olacak gibi :)
vogue Sedakbyk teşekkürler yorum için ☺️ Stokkeler nasıl kullanımı, bagajda yer kaplaması mağazada gidip göremedim daha online de bakmadan hemen almak istemiyorum
vogue yaseminnnk çok şık güle güle kullanın benimde aklımda bu ☺️ Sadece deri kısımları çabuk deforme oldu fln yazmıslar tereddüt ettim