Demetk Selam Kızlar ilk ogluma ismini ben koydum.bundada babası koymak istiyor.fakat genede sen içlerinden seç birini dedi.ve bulduğu isimleri bende açıkcasi burda anket yapmak istedim.ve buldugu isimleride hepsini nerden buldugunuda soledi.onuda anket kisminda yazarim isimler icinde yorumlariniz olursa olumlu veya olimsuz yazarsaniz ona gore fikrim netlesir.simdiden tesekkurler herkese💙💙 1 MİRAÇ ( ufak bir cocukta duymus begenmis 2 SEMİH (asker arkadasi varmis sevdigi 3 CESUR (Dizide duymuş değisik gelmis 😀 İsimler hakkindaki dusunceleriniz varsa yazabilirsiniz.TESEKURLER
Demetk Didi6 olabilir.ben esime soledim burdan cikan ankete gore bak ne cikarsa kabul san tamam dedi.esimde
Busra_korkmazz Mirac kandili ogrendim, oglum olursa koymak isterim mirac.. semih te guzel ama cesur bence guzel degil 🤗
Demetk Busra_korkmazz tesekkurler.bakalim aslinda bu sekilde 3 ismede yorum yapan olursa cok sevinirim.insallah sizinde gonlunuze gire olsun hersey.